CLINICA PUELLARIS EXOTERRA

Informační řád

Článek 1
Orientace v areálu

  1. Architektura areálu je založena na šestiúhelníkových modulech, ze kterých se skládají jednotlivé místnosti.
  2. Klientky se orientují v areálu kliniky podle souřadnic vstupních modulů místností.
  3. K usnadnění pohybu po areálu mohou klientky užívat i mobilních navigačních přístrojů, které jsou k dispozici na pokojích.
  4. Použití přístroje je snadné. Na klávesnici zadáte souřadnice výchozího modulu a souřadnice cílového modulu. Navigátor pak můžete držet v ruce, nebo zavěsit na krk. Jdete-li špatným směrem, ucítíte jemnou vibraci. V cíli cesty se navigátor automaticky vypne.

Článek 2
Přihlašování

  1. Každá klientka musí být vždy přihlášena v místnosti, ve které se nachází. Vždy při vstupu do místnosti, ve které se míní zdržet, musí zadat svůj osobní kód na evidenční klávesnici v jejím přísálí.
  2. Svým přihlášením informuje jak personál kliniky, tak i ostatní klientky o místě svého pobytu a rovněž směruje na telefon v této místnosti všechny hovory, které jsou pro ni určeny.
  3. Pro vyhledávání osob slouží kterákoliv evidenční klávesnice. Zadáte znak “@” a za ním souřadnice osobního pokoje osoby, kterou hledáte. Na monitoru nad klávesnicí se Vám zobrazí souřadnice místnosti, ve které se hledaná osoba naposledy přihlásila.
  4. Přihlášením klientky též zaznamenávají svou prezenci na procedurách, které jsou pro ně povinné podle Domácího řádu.

Článek 3
Telefonní síť

  1. Telefonem je vybavena každá místnost areálu a je klientkám volně k dispozici.
  2. Vnitřní volání lze uskutečňovat dvěma způsoby – místně a osobně.
  3. Místní volání se uskuteční tak, že po zvednutí mikrotelefonu zvolíte jako telefonní číslo souřadnice místnosti, do které voláte.
  4. Osobní volání uskutečníte tak, že volíte na klávesnici nejprve znak “@” a za ním souřadnice osobního pokoje osoby, kterou voláte. V tom případě zazvoní telefon v té místnosti, v níž je volaná osoba právě přihlášena.
  5. Volbou svého osobního kódu voláte svou osobní sestru, která je Vám právě přidělena.
  6. Zvednete-li mikrotelefon a do 12 sekund nezačnete volit číslo, ozve se Vám tísňová služba.
  7. Volání mimo areál kliniky je možné předřazením znaku “#”. Po něm je nutno volit telefonní číslo v mezinárodním formátu. Místo každé číslice “0” je v tomto případě nutno volit znak “A”.
  8. V celém areálu kliniky a v jeho širokém okolí není k dispozici signál žádného z mobilních operátorů.

Článek 4
Lékařská přístrojová síť

  1. Do lékařské přístrojové sítě patří veškeré lékařské přístroje (osobní váhy, tonometry, elektrokardiografy, elektroencefalografy …) a pomocná zařízení (odběrní skříňky …)
  2. Lékařské přístroje jsou klientky oprávněny používat dle libosti, umějí-li s nimi zacházet.
  3. Jakékoliv vyšetření pomocí přístrojů musí klientky absolvovat zcela vysvlečené.
  4. Přístroje i pomocná zařízení jsou funkční jen po zadání osobního kódu.
  5. Veškeré hodnoty zjištěné těmito přístroji jsou uloženy do důvěrné lékařské databáze vyšetřované klientky a jsou jí k dispozici na zabezpečeném Intranetu.

Článek 5
Datová síť

  1. Do datové sítě se může každá klientka přihlásit u kteréhokoliv počítače v Informačním středisku svým uživatelským jménem a osobním kódem. Obě informace dostanou v zapečetěné obálce od své osobní sestry během ubytovacích formalit.
  2. V prostorách Informačního střediska jsou klientky povinny pohybovat se zcela vysvlečené a bez obuvi.
  3. Do Informačního střediska je zakázáno vnášet potraviny, nápoje a jakékoliv kovové předměty.
  4. Intranet slouží klientkám k získávání všeobecných informací týkajících se CPLE (denní rozvrh, pro zadaný den, plánované kulturní programy, jídelní lístek, katalog knihovny telefonní seznam osobních volání, …)
  5. Zabezpečený Intranet slouží ke kontrole informací, které vede klinika o přihlášené klientce, ať už personálních či lékařských – mj. se mohou klientky seznámit s protokoly všech vyšetření, kterým byly podrobeny.
  6. Datová síť umožňuje i přístup na Internet včetně elektronické pošty. Každá klientka má právo založit si své vlastní stránky a poštovní přihrádku. Návod je k dispozici na Intranetu.

Článek 6
Zneužití informací

  1. Každá klientka, která zjistí, že byl prozrazen nebo prolomen její osobní kód, je povinna neprodleně osobně navštívit Informační oddělení a požádat službu konajícího referenta o vygenerování nového osobního kódu.
  2. Každá klientka, která náhodně zjistí osobní kód jiné klientky, je povinna učinit o tom oznámení na Informačním oddělení, aby bylo možno vygenerovat nový osobní kód postižené klientce.
  3. Klientka, která bude shromažďovat důvěrné informace o jiných klientkách bez jejich vědomí či souhlasu ať už náhodně nebo záměrně, nebo jakýmkoliv způsobem takto získaných informací zneužije k prospěchu svému nebo třetích osob, bude potrestána v souladu s Trestním řádem kliniky.

K O N E C


Autor: © Éósforos, 2003–2014


Domovská stránka

[CNW:Counter]