CLINICA PUELLARIS EXOTERRA
Informační řád
Článek 1
Orientace v areálu
- Architektura areálu je založena na šestiúhelníkových modulech, ze kterých se skládají jednotlivé místnosti.
- Klientky se orientují v areálu kliniky podle souřadnic vstupních modulů místností.
- K usnadnění pohybu po areálu mohou klientky užívat i mobilních navigačních přístrojů, které jsou k dispozici na pokojích.
- Použití přístroje je snadné. Na klávesnici zadáte souřadnice výchozího modulu a souřadnice cílového modulu. Navigátor pak můžete držet v ruce, nebo zavěsit na krk. Jdete-li špatným směrem, ucítíte jemnou vibraci. V cíli cesty se navigátor automaticky vypne.
Článek 2
Přihlašování
- Každá klientka musí být vždy přihlášena v místnosti, ve které se nachází. Vždy při vstupu do místnosti, ve které se míní zdržet, musí zadat svůj osobní kód na evidenční klávesnici v jejím přísálí.
- Svým přihlášením informuje jak personál kliniky, tak i ostatní klientky o místě svého pobytu a rovněž směruje na telefon v této místnosti všechny hovory, které jsou pro ni určeny.
- Pro vyhledávání osob slouží kterákoliv evidenční klávesnice. Zadáte znak “@” a za ním souřadnice osobního pokoje osoby, kterou hledáte. Na monitoru nad klávesnicí se Vám zobrazí souřadnice místnosti, ve které se hledaná osoba naposledy přihlásila.
- Přihlášením klientky též zaznamenávají svou prezenci na procedurách, které jsou pro ně povinné podle Domácího řádu.
Článek 3
Telefonní síť
- Telefonem je vybavena každá místnost areálu a je klientkám volně k dispozici.
- Vnitřní volání lze uskutečňovat dvěma způsoby – místně a osobně.
- Místní volání se uskuteční tak, že po zvednutí mikrotelefonu zvolíte jako telefonní číslo souřadnice místnosti, do které voláte.
- Osobní volání uskutečníte tak, že volíte na klávesnici nejprve znak “@” a za ním souřadnice osobního pokoje osoby, kterou voláte. V tom případě zazvoní telefon v té místnosti, v níž je volaná osoba právě přihlášena.
- Volbou svého osobního kódu voláte svou osobní sestru, která je Vám právě přidělena.
- Zvednete-li mikrotelefon a do 12 sekund nezačnete volit číslo, ozve se Vám tísňová služba.
- Volání mimo areál kliniky je možné předřazením znaku “#”. Po něm je nutno volit telefonní číslo v mezinárodním formátu. Místo každé číslice “0” je v tomto případě nutno volit znak “A”.
- V celém areálu kliniky a v jeho širokém okolí není k dispozici signál žádného z mobilních operátorů.
Článek 4
Lékařská přístrojová síť
- Do lékařské přístrojové sítě patří veškeré lékařské přístroje (osobní váhy, tonometry, elektrokardiografy, elektroencefalografy …) a pomocná zařízení (odběrní skříňky …)
- Lékařské přístroje jsou klientky oprávněny používat dle libosti, umějí-li s nimi zacházet.
- Jakékoliv vyšetření pomocí přístrojů musí klientky absolvovat zcela vysvlečené.
- Přístroje i pomocná zařízení jsou funkční jen po zadání osobního kódu.
- Veškeré hodnoty zjištěné těmito přístroji jsou uloženy do důvěrné lékařské databáze vyšetřované klientky a jsou jí k dispozici na zabezpečeném Intranetu.
Článek 5
Datová síť
- Do datové sítě se může každá klientka přihlásit u kteréhokoliv počítače v Informačním středisku svým uživatelským jménem a osobním kódem. Obě informace dostanou v zapečetěné obálce od své osobní sestry během ubytovacích formalit.
- V prostorách Informačního střediska jsou klientky povinny pohybovat se zcela vysvlečené a bez obuvi.
- Do Informačního střediska je zakázáno vnášet potraviny, nápoje a jakékoliv kovové předměty.
- Intranet slouží klientkám k získávání všeobecných informací týkajících se CPLE (denní rozvrh, pro zadaný den, plánované kulturní programy, jídelní lístek, katalog knihovny telefonní seznam osobních volání, …)
- Zabezpečený Intranet slouží ke kontrole informací, které vede klinika o přihlášené klientce, ať už personálních či lékařských – mj. se mohou klientky seznámit s protokoly všech vyšetření, kterým byly podrobeny.
- Datová síť umožňuje i přístup na Internet včetně elektronické pošty. Každá klientka má právo založit si své vlastní stránky a poštovní přihrádku. Návod je k dispozici na Intranetu.
Článek 6
Zneužití informací
- Každá klientka, která zjistí, že byl prozrazen nebo prolomen její osobní kód, je povinna neprodleně osobně navštívit Informační oddělení a požádat službu konajícího referenta o vygenerování nového osobního kódu.
- Každá klientka, která náhodně zjistí osobní kód jiné klientky, je povinna učinit o tom oznámení na Informačním oddělení, aby bylo možno vygenerovat nový osobní kód postižené klientce.
- Klientka, která bude shromažďovat důvěrné informace o jiných klientkách bez jejich vědomí či souhlasu ať už náhodně nebo záměrně, nebo jakýmkoliv způsobem takto získaných informací zneužije k prospěchu svému nebo třetích osob, bude potrestána v souladu s
Trestním řádem kliniky.
K O N E C
Autor: © Éósforos, 2003–2014
Domovská stránka